SoundCloud je otpustio 8 posto svojih zaposlenih u najnovijem krugu smanjenja radne snage.
Prvo je ovu vest objavio Billboard, a potvrdili su ih trenutni i bivši zaposlenici SoundCloud-a. Novi izvršni direktor SoundCloud-a, Eliah Seton, koji je preuzeo tu poziciju u martu, odlučio je smanjiti radnu snagu kao način poboljšanja profitabilnosti kompanije. Ovo je drugi krug otpuštanja koje je kompanija sprovela u poslednjih nekoliko meseci – prvi krug je uključio otpuštanje 20 posto radne snage u avgustu prošle godine.
U memoaru koji je poslat zaposlenima, Seton je opisao svoju odluku: “Ovo je izazovna, ali neophodna odluka kako bismo osigurali zdravlje našeg poslovanja i postigli profitabilnost SoundCloud-a ove godine”, napisao je. “Na taj način osiguravamo budućnost kompanije za milione umetnika koji se oslanjaju na nas za svoj život i izražavanje, kao i za milione obožavalaca koji dolaze na SoundCloud zbog kvalitetne muzike.”
“Najvažnije je osigurati da SoundCloud napreduje u našoj misiji uticanja na kulturu, da bude preeminentno mesto za umetnike i obožavaoce i da vodi ono što dolazi u muzici”, nastavio je Seton.
Prošlog meseca, servis je predstavio novi alat koji pomaže umetnicima da identifikuju svoje najvernije obožavaoce. To je prvi korak u njihovom prelasku na “fan-powered royalties” model, uključujući partnerstva sa Merlinom i Warner Music Group-om.